Impulsem programes per a la millora d’oportunitats educatives en l’alumnat amb situació de vulnerabilitat a 15 escoles i 3 instituts de Badalona Nord (districte 2, 3 i 4)

Oferim dues  maneres d’abordatge segons les necessitats: 

Un equip d’especialistes en psicopedagogia,  psicologia i logopèdia participen en l’avaluació, diagnòstic i el tractament de dificultats específiques per a l’adquisició d’un aprenentatge escolar: 

  • Trastorn de l’Aprenentatge: dislèxia, discalculia, dispràxia, trastorns de la coordinació…
  • Trastorn per dèficit d’atenció a/s hiperactivitat (TDA/H)
  • Dificultats emocionals associades: ansietat, desànim, comportaments disruptius
  • Altes capacitats intel·lectuals

I un abordatge  educatiu i acompanyament de l’alumnat amb tallers d’estudi assistit i de suport escolar. 

Si es detecta necessitat es complementa amb atenció psicoterapèutica individual i familiar per tal de millorar la salut relacional dels infants i adolescents atesos i de les seves famílies potenciant les seves habilitats i adquirint noves competències. 

Curs 2019-2020:

  • Atenció psicoterapèutica personalitzada: 74 participants
  • Atenció logopèdia: 76 participants
  • Suport psicomotriu: 47 participants

Curs 2020-2021:

  • Atenció psicoterapèutica personalitzada:  69 participants
  • Atenció logopèdia: 68 participants
  • Suport psicomotriu: 44 participants

Curs 2021-2022:

  • Atenció psicoterapèutica personalitzada: 122 participants
  • Psicoteràpia a famílies: 12 participants
  • Atenció logopèdia: 100 participants
  • Suport psicomotriu: 68 participants

Amb el suport de: